110 مدیریت اجرایی برنامه ها که در مطالعات مدیریت 2024

مدیریت اجرایی برنامه ها که در مطالعات مدیریت 2024Filter
    • London, بریتانیا
    • Dubai, امارات متحده عربی

    پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کار و مطالعه را با این برنامه پاره وقت که تجربه همهجانبه پردیس را با انعطاف پذیری مورد نیاز متخصصان شلوغ ترکیب می کند، متعادل کنید.

    • City of Carlisle, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    MBA مدرک مدیریت عالی مدیران است. MBA برای موفقیت شما طراحی شده است ، مدیران متمایزی را با دانش جامع از آخرین شیوه های تجاری ایجاد می کند. این MBA به شما یک چشم انداز عالی از دنیای تجارت می دهد و دانش و مهارت های شما را بیشتر افزایش می دهد. این درک بسیار عمیق تری از فضای کسب و کار فراهم می کند و به شما کمک می کند تا به عنوان مدیرانی توانمند شوید. این مدرک جهانی مدیریت استاندارد طلای یک تجربه دقیق و چالش برانگیز در زمینه کارشناسی ارشد و مدیریت را در دوره کارشناسی ارشد فراهم می کند که در آن دانشجویان در کنار سایر مدیران باتجربه و حرفه ای بازرگانی توسعه می یابند تا مدیران موثرتر یا حرفه ای تر شوند.

    • Amsterdam, هلند

    پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    رهایی از رویکردهای مرسوم، MBA اجرایی ما: رهبری با هدف تماماً در مورد ایجاد دانش و همکاری با یکدیگر برای پرسیدن سؤالات بزرگ و چالش برانگیز و عمیق تر شدن به مسائل امروز و فردا است.

    • Barcelona, اسپانیا

    پاره وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    MBA اجرایی EAE MBA نیمه وقت ما است که برای تقویت پیشرفت حرفه ای شما ، یا در یک شرکت موجود یا ایجاد مشاغل شخصی شما ایجاد شده است. EMBA برای مدیران و کارآفرینان با بیش از شش سال تجربه ، جاه طلبی و روحیه نوآوری طراحی شده است. برنامه MBA اجرایی مانند یک اکوسیستم رفتار می کند که با تکنیک های به روز شده و عملی ، توسعه مهارت های تحلیلی و رهبری را افزایش می دهد ، در حالی که انعطاف پذیری لازم در زندگی روزمره را برای شما فراهم می کند.

    • Mexico City, مکزیک

    پاره وقت

    15 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    EGADE - WP Carey MBA اجرایی MBA طراحی شده است تا یک تجربه آموزشی معنی دار را برای آن دسته از رهبران جهانی که مایل به سرعت بخشیدن به مسیرهای خود به سطح C-Suite هستند ، ارائه دهد.

    • Cape Town, آفریقای جنوبی

    پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدیریت اجرایی MBA (EMBA) در دانشکده کسب و کار فارغ التحصیل UCT (GSB) توسط رتبه بندی QS جهانی EMBA برای سال 2020 در رتبه 60 در سراسر جهان قرار گرفته است. این به شما انگیزه ای می دهد که برای بازتعریف خود و ادامه پیشرفت نیاز دارید. UCT GSB EMBA یک MBA سنتی نیست. فرض بر این است که شما به عنوان یک مدیر با تجربه، بر اصول کسب و کار تسلط دارید و به جای آن بر توسعه مهارت خود در مدیریت عملکردی تمرکز می کنید. این تجربه یادگیری کاربردی پلی بین تئوری و عمل ایجاد می کند - با استفاده از تفکر سیستمی، تفکر طراحی و تفکر یکپارچه برای افزایش توانایی شما در مفهوم سازی، استراتژی و حل چالش های پیچیده.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    این برنامه آنلاین MBA (CMI) از Arden University ، با تمرکز بر ویژگی‌های رهبری، پایداری کسب‌وکار، و ابداع مدل‌های استراتژیک، مزیت حیاتی را برای موفقیت در سطح برتر کسب‌وکار فراهم می‌کند. چه در حال ایجاد یک استارت آپ خاص باشید و چه در یک شرکت بین المللی شناخته شده فعالیت می کنید، برنامه MBA Arden مهارت هایی را به شما می دهد که برای راه اندازی کسب و کار خود برای موفقیت نیاز دارید.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) دانشگاه آردن به شما مهارت های پیشرفته رهبری و زیرکی کسب و کار مورد نیاز برای ورود به مشاغل در سطوح مدیریت ارشد را می دهد. در طول دوره ، شما جدیدترین شیوه های مدیریت و رهبری را از دانشگاهیانی که دارای تجارب زیادی در صنعت صنعت واقعی هستند ، شامل عملکردهای اساسی مدیریت مانند رهبری ، بازاریابی ، مدیریت منابع انسانی ، امور مالی و غیره خواهید آموخت. برنامه MBA دانشگاه آردن برلین دانش و تخصص زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و شما را به عنوان یک کاندیدای بسیار پرطرفدار در بازار کار تبدیل می کند.

    • Paris, فرانسه
    • Roubaix, فرانسه

    پاره وقت

    16 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Edhec Executive MBA یک برنامه دارای اعتبار سه گانه از یکی از برترین مدارس تجارت اروپا است. این برای مدیران با تجربه، کارآفرینان و مدیران ارشد طراحی شده است که به دنبال تجربه یک تحول حرفه ای هستند.

    • Geneva, سویس

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    برنامه MBA اجرایی آنلاین شامل دوره های اصلی است که باید آنها را تکمیل کنید. برخی از موضوعات عبارتند از: ظهور مداوم هوش مصنوعی، تغذیه یک تحول فرهنگ، همگام با فوران داده ها، ربات ها، افزایش ارزش برای مهارت های انسانی، اتوماسیون باعث ایجاد تغییرات جدید در مهارت ها، چالش های اخلاقی برای رهبران و کسب و کارها می شود.

    • Sharjah, امارات متحده عربی

    پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    مدیریت زنجیره تامین مغز متفکر لجستیکی است که حرکت کالاها را در مرزهای بین المللی برای کنترل محصول هماهنگ می کند. تعهدات زنجیره تامین شامل خرید مواد خام، برنامه ریزی تولید، تهیه برآورد هزینه، ردیابی موجودی، انتخاب فروشندگان، مذاکره در مورد نرخ حمل و نقل، نظارت بر توزیع، و رسیدگی به خطاهای تحویل است. این برنامه به شما کمک می کند تا به یک رهبر در سطح جهانی تبدیل شوید که می تواند تیم های تجاری را به طور موثر و کارآمد در مدیریت زنجیره تامین و لجستیک رهبری کند.

    • Online Switzerland

    پاره وقت

    10 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    مهارت های دنیای واقعی را بیاموزید تا بتوانید سریعتر از همکاران خود ارتقا پیدا کنید و به یک رهبر یا کارآفرین موفق تبدیل شوید. مدرک بین المللی MBA آنلاین، گواهینامه های دوره های معتبر و دوره های اضافی از دانشگاه هاروارد، MIT، کلمبیا، امپریال، IBM و AWS را دریافت کنید. اگر می خواهید خود را از رقابت متمایز کنید، این برنامه MBA آنلاین جهانی مناسب برای شرکت است!

    • Geneva, سویس

    پاره وقت

    11 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این فرمت Executive MBA برای حرفه ای ها، مدیران اجرایی، مدیران با پتانسیل بالا و کارآفرینانی طراحی شده است که می خواهند حرفه خود را به سطح بعدی برسانند. این برنامه معتبر در رتبه اول در سوئیس و چهارم در جهان توسط مجله CEO 2021 قرار دارد.

  • تمام وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی, زبان ایتالیایی

    این برنامه به بررسی استراتژی های فروش و بازاریابی می پردازد. بر روی مسائل کلیدی درگیر در استراتژی فروش موفق و روش‌های ایجاد وفاداری مشتری تمرکز دارد. آخرین مهارت های مذاکره را برای مدیران فروش به روز می کند. همچنین به تمام دیدگاه‌های مؤثر بر فروش محصولات و خدمات از جمله قیمت‌گذاری، طراحی، ساخت، توزیع و فروش نهایی می‌پردازد. یک برنامه عالی برای مدیران و متخصصان با تجربه که مایلند دانش صنعت خود را از طریق DBA مشروعیت بخشند.

    • Online Italy

    پاره وقت

    15 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    International Flex EMBA به عنوان برنامه نوآورانه بین المللی MBA اجرایی ما است که به صورت دیجیتالی ارائه می شود و این فرصت را برای شما فراهم می کند تا همان شایستگی ها را به دست آورید، شبکه ای از روابط ایجاد کنید و به همان درجه ای برسید که با فرمت های اجرایی MBA سنتی، همه با حداکثر ممکن انعطاف پذیری i-Flex متخصصان را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا تحصیلات مدیریتی با کیفیت بالا را کسب کنند و توانایی آن‌ها را برای رسیدگی به چالش‌های تجاری جدید در مقیاس جهانی افزایش دهد و رشد شغلی بین‌المللی را تقویت کند. در طول برنامه، دانش آموزان این شانس را دارند که با تیم های چندفرهنگی همکاری کنند و با اساتید بین المللی تعامل داشته باشند و از تجربه یادگیری غنی و متنوع اطمینان حاصل کنند.