20 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در برزیل for 2024

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در برزیل for 2024Filter
    • Nantes, فرانسه
    • São Paulo, برزیل
    • + 1 more

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدیران آینده ای که از غذا و کشاورزی پرشور هستند، برنامه Master of Science در مدیریت مواد غذایی و مدیریت کشاورزی (FAM) دانش علمی کسب و کار عالی را برای مدیریت چالش های غذای جهانی به شیوه ای متناسب و متنوع ارائه می دهد.

    • São Paulo, برزیل

    پاره وقت

    4 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان پرتغالی

    MBA در بازاریابی با هدف آموزش مدیران در زمینه های بازاریابی و استراتژی برای کار در سازمان هایی با اندازه ها و بخش های مختلف، به نفع توسعه چشم اندازی از روندهای بازار است که منجر به تصمیم گیری مدیریتی کارآمد و توسعه نگرش های مدیریتی سازگار با فلسفه تمرکز بر بازار، اخلاق و مسئولیت شرکت.

    • São Paulo, برزیل

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    برنامه درسی را پوشش می دهد کلید مهارت های مدیریتی و مهارت های رهبری با تمرکز بر سرمایه انسانی، ترکیب ابزارهای مدیریت مدرن است که پوشش دادن همه

    • São Paulo, برزیل

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    برنامه درسی شامل دانش نظری و ابزار با هدف تخصص در امور مالی و توسعه مهارت های

    • São Paulo, برزیل

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    برنامه درسی دانش نظری و عملی ابزار در بازاریابی با هدف تخصص و مهارت های در حال توسعه

    • São Paulo, برزیل

    پاره وقت

    24 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MBA آمریکا یک برنامه مشترک بین چهار مدرسه تجاری برجسته - FIA، ITAM، دانشگاه سیمون فریزر و دانشگاه وندربیلت است. آنها یک MBA منحصر به فرد در مدیریت بین المللی با تأکید بر چهار اقتصاد اصلی قاره آمریکا ارائه می دهند و دانشجویانی از برزیل، مکزیک، کانادا و ایالات متحده آمریکا را ادغام می کنند. چهار اقتصاد پویا در قاره آمریکا - یک برنامه منحصر به فرد MBA.

    • Paraná, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    این دوره با هدف پاسخگویی به خواسته های بازار مدیریت تجارت ، که به طور فزاینده ای رقابتی و جهانی شده است ، به متخصصان امکان بهبود دانش خود را در رابطه با مدیریت مالی و ارائه مطالعه بیشتر از طریق تأمل نظری ، قرائت ها و تجزیه و تحلیل موارد ارائه می دهد. هدف: ابزار حرفه ای را برای عملکرد مدیریت مالی سازمان ها ، ارائه یارانه های نظری و روش شناختی برای تحقق استراتژی ها ، با ظرفیت بحرانی تصفیه شده و تمرکز بر ایجاد و مدیریت کارآمد منابع مالی.

    • Bahia, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    یک دوره آموزش حرفه ای در مقطع کارشناسی ارشد lato sensu ، برای متخصصان آموزش عالی ، با هدف فعالیت در مدیریت پروژه ارائه دهید. متخصصانی از مناطق مختلف ، به ویژه مدیران و مهندسان ، که مایل به همکاری با مدیریت پروژه هستند.

    • Jardim São Paulo, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    لجستیک فقط از نقش های سنتی حمل و نقل ، ذخیره سازی و در دسترس قرار دادن کالاها برای پردازش و مصرف استفاده کرد. تحت مفهوم مدیریت زنجیره تأمین (مدیریت زنجیره تأمین) ، Business Logistics مسئولیتهای روزافزونی را در استراتژی سازمانها به عهده گرفته است. متخصصان باید برای شناسایی و استفاده از منابع و فرایندهایی که در مواجهه با رقابت نقش دارند ، آماده شوند و شرکت ها باید از طریق مذاکرات تولیدی ، مزایای رقابتی را توسعه دهند و روابط مشترک را در زنجیره تامین پیاده کنند ، که نتیجه انتظار می رود از این سه امتیاز: کیفیت ، بهره وری و هزینه ها بهره مند شود.

    • Prados, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    دانشجو را قادر سازد تا در یک بازار جهانی و رقابتی ، ارائه دید گسترده ای از تجارت خارجی ، ایجاد دانش خاص و توسعه مهارت های عملی برای انجام حرفه ، مانند: انجام فرآیندهای واردات و صادرات ، مدیریت عملیات ارز ، و امور مالی بین المللی ، اعمال صحیح قوانین گمرکی برای حمایت از تصمیم گیری ، برنامه ریزی لجستیکی تجارت خارجی ، ایجاد و اجرای استراتژی های تجارت بین المللی ، از جمله

    • Mirante do Paranapanema, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    پیشنهاد دوره این است که با توجه به تمام رشته هایی که توسط بنیادهای نظری و مطالعات موردی مبتنی بر یک شرکت واحد در طول برنامه کلاس تولید می شود ، یک ماده آموزشی از دانش آموز به نام FireBook (کیت بقا) با دانش آموز تهیه کنید. بنابراین دانش آموز تمرکز خطی و در عین حال گسترده ای بر مهارت های مختلفی که یک متخصص کنترل و امور مالی باید ایجاد کند ، حفظ خواهد کرد.

    • Granja dos Cavaleiros, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    این دوره افراد حرفه ای را قادر می سازد تا بتوانند برنامه ریزی ، کنترل ، توسعه برنامه های بهره وری انرژی ، مشاوره های انرژی و ممیزی را در بخش های تولیدی با هدف مبارزه با هدر رفتن برق و شناسایی راه حل های نوآورانه با هدف دستیابی به رقابت و کاهش تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی انجام دهند. . روش شناسی: این دوره با کلاسهای تجلیاتی و عملی پشتیبانی شده توسط منابع سمعی و بصری و همچنین از طریق کار گروهی ، مطالعات موردی ، ارائه ها توسعه می یابد. برای اطمینان از تلفیق یادگیری از پویایی و فیلم های تعلیمی استفاده می شود. دانشجو علاوه بر منابع مادی و فنی ارائه شده توسط UFF به آزمایشگاه های دانشگاه نیز دسترسی خواهد داشت.

    • Rosário de Fátima, برزیل

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    هدف از این دوره، توسعه یک چشم انداز استراتژیک از طریق تئوری و عمل تجاری و مالی، با هدف ایجاد ارزش است.

    • Bauru, برزیل

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, زبان پرتغالی

    دوره مدیریت و برنامه ریزی مالیاتی برای متخصصانی است که قصد دارند در مدیریت مالیات برای مقابله با چالش های بوجود آمده در مشاغل شرکتی با هدف تأمین نیازهای بازار که در آن متخصصان به دنبال به روز رسانی و دانش بیشتر و بیشتر در زمینه مالیات هستند ، مقابله کنند. برای درخواست در سازمان های بخش دولتی ، خصوصی یا بخش سوم.

    • Rio de Janeiro, برزیل

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    COPPEAD یکی از بهترین مدارس تجاری دنیا است و تنها MBA تمام وقت در برزیل را ارائه می دهد که از معیارهای کیفیت بین المللی در آموزش رهبران مشاغل برای عملکرد جهانی پیروی می کند. به همین دلیل ، این برنامه با 42 مدرسه تجاری در تمام قاره ها همکاری دارد. علاوه بر این ، از آنجا که ما بخشی از سنتی ترین دانشگاه فدرال برزیل هستیم ، این برنامه 100٪ بدون شهریه است و در کشور برزیل با یک مدرک کارشناسی ارشد سخت افزار حساس مطابقت دارد.