22 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مهمان نوازی 2024

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مهمان نوازی 2024Filter
    • Dubai, امارات متحده عربی

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه کارشناسی ارشد، که شامل یک دوره آموزشی 1 ساله و پروژه تحقیقاتی 6 ماهه است، در EAHM برای کسانی است که می خواهند قدم بعدی را برای ارتقای مهارت ها و دانش خود بردارند. از طریق این برنامه، دانش آموزان می توانند کار و کلاس های خود را به راحتی متعادل کنند و طیف گسترده ای از شبکه با کیفیت را در صنعت ایجاد کنند. با فارغ التحصیلانی که با بیش از 100 برند در سراسر جهان کار کرده اند، EAHM دروازه ای به سمت فرصت های در سطح جهانی است.

    • Crans-Montana, سویس

    تمام وقت

    1 سال

    مخلوط شده, آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه منحصراً در پردیس Crans-Montana ما تدریس می شود ، این برنامه اصلی فارغ التحصیلی ما است. در یک سال فشرده ، شما خود را برای یک پست مدیریتی ارشد آماده می کنید. شامل یک سفر میدانی ، انتخاب دو تخصص متمرکز بر شغل در ترم دوم شما ، به علاوه یک پروژه مشاوره در دنیای واقعی با نام تجاری برجسته مهمان نوازی.

    • Barcelona, اسپانیا
    • Online

    تمام وقت

    10 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی

    این مدرک با هدف توسعه مشاغل دانش آموزان به عنوان مدیران، مدیران منطقه یا کارآفرینان است و آنها را قادر می سازد دانش و مهارت های لازم برای تصمیم گیری در این بخش را به دست آورند. دانش‌آموزان این شانس را دارند که نه تنها موضوعات خاص مدیریت گردشگری و مهمان‌نوازی را بیاموزند، بلکه در واقع رشته‌هایی را که ستون‌های مدیریت شرکت از منظر چند رشته‌ای هستند، مطالعه کنند.

    • San Diego, آمریکا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) با تمرکز در مدیریت هتلداری یک مدرک فشرده و مبتکرانه است که دانشجویان را برای تبدیل شدن به مدیران و رهبران صنعت هتلداری موثر آماده می کند. این برنامه با مشارکت موسسه مدیریت هتلداری Vatel و دانشگاه بین المللی Alliant ارائه می شود.

    • Online

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    MBA ما در مدیریت هتلداری مهارت ها و دانش را برای حرفه ای ها و فارغ التحصیلان مهمان نوازی برای پیشرفت در حرفه خود فراهم می کند. این برنامه MBA به شما کمک می کند تا مهارت های پیشرفته ای در تفکر انتقادی و ایجاد مدل های تجاری در بخش مهمان نوازی ایجاد کنید.

    • Curepipe, موریس

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه MBA در مدیریت هتلداری به دانشجویان این فرصت را می دهد که در این زمینه شغلی را دنبال کنند. برنامه ما بر کسب دانش اساسی اساسی و همچنین مهارت های عملی توسط دانش آموزان متمرکز است زیرا به آنها کمک می کند تا به عنوان کارآفرینان یا رهبران بازاریابی در این صنعت مهمان نوازی در حال رشد سریع ظاهر شوند.

    • Doha, قطر

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MBA جهانی در مدیریت هتلداری Pathway برای مطابقت با تجربه موجود، نقش فعلی و برنامه های آینده شما طراحی شده است. این بنیاد زمینه ای کامل در رهبری استراتژیک، مدیریت عملکرد مالی، عملیات جهانی، بازارها و منابع، روش های تحقیق تجاری و تجزیه و تحلیل داده ها فراهم می کند. مدیریت مهمان‌نوازی جهانی MBA Pathway بر روندهای فعلی صنعت، مدیریت عملیات مهمان‌نوازی، کیفیت خدمات و مدیریت تجربه مشتری تمرکز دارد.

    • Cospicua, مالت

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف کلی MBA در مدیریت گردشگری و هتلداری، القای دانش، مهارت‌ها و شایستگی‌های لازم برای رهبری موفقیت‌آمیز یک تجارت گردشگری و مهمان‌نوازی در اقتصاد جهانی است. مدیران موفق مسئولیت طراحی و اجرای استراتژی منطبق با اهداف بلند مدت یک صنعت، مدیریت عملیات گردشگری و خدمات مهمان نوازی و نظارت بر کارکنان را بر عهده می گیرند.

    • Online
    • Valencia, اسپانیا

    پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    رشته مدیریت هتلداری نیازمند تمرکز شدید بر خدمات و رضایت مشتری در عین حفظ یک تجارت سودآور است. بخش مهمان‌نوازی و گردشگری بخش بسیار متنوع و گسترده‌ای است که شامل تعداد قابل توجهی از صنایع است که برای ایجاد حداکثر ارزش با یکدیگر همکاری می‌کنند. MBA راشفورد با تخصص در مدیریت هتلداری و گردشگری شما را برای موفقیت به عنوان یک مدیر و رهبر در مشاغل مهمان نوازی و گردشگری آماده می کند. از مدیران این بخش‌ها انتظار می‌رود که درک کاملی از چگونگی ترکیب اجزا و بخش‌های مختلف برای ارائه گزینه‌های قانع‌کننده به مشتریان داشته باشند. همراه با برنامه درسی اصلی راشفورد MBA، این MBA یک تجربه آموزشی کامل در زمینه کسب و کار را برای دانشجویان و متخصصانی که مایلند در این صنعت شغلی موفق داشته باشند، فراهم می کند.

    • Zurich, سویس

    تمام وقت, پاره وقت

    16 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    در پایان استاد (MBA) در تغذیه و آشپزی هنر برنامه (مواد غذایی مدیریت خدمات) بررسی فارغ التحصیلان نظریه با تجربه کار خود را ترکیب و نمایش یک دانش صدا از تغذیه و آشپزی هنر (مواد غذایی مدیریت خدمات).

  • تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    مهمان نوازی و مدیریت گردشگری برنامه شرکت کنندگان آماده برای تبدیل شدن به مدیریت حرفه ای که دارای مهارت ها و شایستگی های مهمان نوازی، کارآفرینی و مدیریت.

  • تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه

    این برنامه 18 ماه منحصر به فرد است به دانش آموزان مایل به کار در صحنه بین المللی در شراب و ارواح صنعت اختصاص یافته است. به زبان انگلیسی تدریس 100٪، این برنامه بر اساس انتظارات کنونی حرفه ای و روند اشتغال در آینده طراحی شده است.

    • Online
    • Orlando, آمریکا
    • + 2 more

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    این MBA توسط متخصصان با کیفیت تدریس می شود و بر حوزه گردشگری تمرکز دارد. در ساختارهای مربوط به دومی فارغ التحصیلان پست های مرتبط با فروش، بازاریابی، ارتباطات، مدیریت، خرید، تدارکات، مشاوره، تولید محصولات یا خدمات گردشگری و مهمان نوازی، مدیریت یا مدیریت را اشغال می کنند.

    • Pomona, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کالج مدیریت بازرگانی ، با همکاری کالج کالینز ، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را با تأکید بر صنعت مهمان نوازی ارائه می دهد.

    • Île-de-France, فرانسه

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه

    مطمئنا یکی از بهترین مدرک MBA در فرانسه و در جهان برای تبدیل شدن به یک رهبر در مدیریت مهمانداری. شما در هر اداره آموزش خواهید گرفت تا مدرک شوید.