Keystone logo

54 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در گردشگری و مهمان نوازی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • گردشگری و مهمان نوازی
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (54)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در گردشگری و مهمان نوازی

    کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (MBA) درجه یکی از گزینه های محبوب ترین برای آموزش و پرورش فارغ التحصیل امروز است. دانش آموزان به آموزش پیشرفته و فرصت های شغلی گسترش که در دسترس فارغ التحصیلان هستند، و همچنین به عنوان طیف گسترده ای از درجه تخصصی خود جلب کرد. یکی از این برنامه بسیار متمرکز گردشگری و مهمان نوازی است. پس چه MBA در گردشگری است؟

    MBA در گردشگری را پوشش می دهد بسیاری از مناطق سنتی که MBA عمومی می کند، مانند اخلاق، حسابداری، بازاریابی، و مدیریت، اما با تمرکز بر صنعت گردشگری، سفر، و مهمان نوازی. همچنین ممکن است تعدادی از مناطق دیگر، مانند صلاحیت فرهنگی و اقتصاد اوقات فراغت را پوشش میدهد. درجه طراحی شده است برای کمک به هر کسی که مایل به رفتن به کسب و کار در صنعت گردشگری.

    مزایای زیادی به دست آوردن MBA در گردشگری، از جمله مجموعه مهارت های خاص مورد نیاز برای کمک به کسب و کار مسافرت موفقیت آمیز باشد وجود دارد.MBA بیش از دانش آموزان با مهارت ها و اطلاعات؛ آن را نیز اجازه می دهد تا آنها را برای به دست آوردن یک لبه در بازار کار بسیار رقابتی امروز است. مدارک و جوی پیشرفته اعطا شده توسط مدرک کارشناسی ارشد نه تنها کمک فارغ التحصیلان به دست آوردن شغل، بلکه تا حرکت از نردبان شرکت ها.

    هزینه درآمد MBA در گردشگری تا حد زیادی می تواند متفاوت باشد، بسته به نهاد، کشور، مدت زمان لازم برای تکمیل درجه، و هر کمک های مالی. دانش آموزان به طور کامل باید مدرسه خود را انتخاب پژوهش اطمینان حاصل شود که آن را مناسب.

    بسیاری از مشاغل مختلف در دسترس به دانش آموزان که کسب MBA در گردشگری می باشد. به عنوان مثال، فارغ التحصیلان می توانند بازاریابان، تحلیلگران، و یا مدیران برای طیف گسترده ای از کسب و کار نوازی، مانند هتل ها، پارک های تفریحی، رستوران ها، حامل هواپیمایی، و شرکت های حمل و نقل دیگر تبدیل شده است. آنها همچنین ممکن است توسط سازمان های دولتی و یا دفاتر گردشگری استخدام می شوند، و آنها حتی می توانید کسب و کار خود را شروع می شود.

    بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد مختلف که ارائه MBA در گردشگری وجود دارد. این که آیا شما مایل به سفر به خارج از کشور و یا یادگیری آنلاین، شروع به دنبال در حال حاضر در برنامه در دسترس است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.