Keystone logo

1 مدیریت اجرایی برنامه ها که در ابوظبی, امارات متحده عربی برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت اجرایی
  • امارات متحده عربی
  • ابوظبی
رشته های تحصیلی
    آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)علوم طبیعی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت اجرایی برنامه ها که در ابوظبی, امارات متحده عربی

    بسیاری از متخصصان از سراسر جهان را انتخاب کنید EMBA در ابوظبی. ابوظبی برای ثروت و منابع طبیعی خود شناخته شده است. این یک اقتصاد سرعت در حال توسعه است با مقدار زیادی از سرمایه گذاری خارجی و فرصت های کسب و کار شگفت انگیز است. شرق میانه نقش بزرگی در دنیای کسب و کار و امور و EMBA در ابوظبی می تواند کمک به ارائه مهارت ها، دانش، و تجربه به رقابت در بازار جهانی ایفا می کند. این منطقه برای نوآوری کسب و کار با فرصت های متعدد برای پیشرفت شغلی است.

    مانند بسیاری از برنامه های EMBA، EMBA در ابوظبی شامل تجربه حرفه ای کلی از شرکت کنندگان را به روش آموزش آن، اجازه می دهد برای قرار گرفتن در معرض از چشم اندازهای متنوع و ایجاد یک تجربه یادگیری تحریک کننده. EMBA در برنامه های ابوظبی از سطح تخصصی از دانش نسبت به مسائل مربوط به مدیریت معاصر است.برنامه های درک خوبی توسعه یافته از تفکر استراتژیک و همچنین کمک به متخصصان توسعه مهارت های مورد نیاز برای رهبری و مدیریت موثر است.

    نگاهی به طریق EMBA در برنامه های ابوظبی زیر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های که در انتظار شما هستند!