Keystone logo

1 مدیریت اجرایی برنامه ها که در بازاریابی و فروش که در مینسک, بلاروس برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت اجرایی
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • بازاریابی و فروش
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت اجرایی برنامه ها که در بازاریابی و فروش

    ارسال این مرکز آموزشی ارشد در بلاروس است. این موسسات متعدد آموزش عالی، که از دانشگاه های بزرگ ملی را تشکیل می دهند. موسسات آموزش عالی در رشته هر رشته را می توان در این شهر یافت می شود.

    برنامه های بازاریابی و فروش ممکن است به دانش آموزان کمک کند تا مهارت های قابل استفاده در بسیاری از صنایع و موقعیت ها را توسعه دهند. دوره های آموزشی ممکن است شامل توسعه و پرورش روابط مشتری، موقعیت استراتژیک محصول و قیمت گذاری، بازاریابی دیجیتال و ایجاد طرح های بازاریابی موثر و مواد باشد.

    در بلاروس، آموزش و پرورش دانشگاه بالاترین سطح از پیگیری های آموزشی دانشگاهی است. این شهر همچنین دارای یک سطح بعد از دبیرستان اضافی، فراهم می کند که دیگر آموزش های حرفه ای مرتبط. پس از تحصیل در مقطع لیسانس، سیستم آموزش و پرورش به شما می دهد یک فرصت برای ادامه تحصیل خود را به منظور گسترش پیگیری دانشگاهی خود را به استادان و یا سطوح درجه دکترا.

    زمانی که در رشته بازرگانی فارغ اتحصیل شدید و تجربه کاری قابل توجهی نیز اخذ نمودید، گام بعدی MBA اجرایی (EMBA) است. این برنامه های تحصیلی موضوعات اصولی مانند امور مالی، حسابداری و بازاریابی را با مطالعات رهبری در هم می آمیزد تا شما را به سوی مناصب مدیریتی و اجرایی اعلا سوق دهد.