Keystone logo

6 مدیریت اجرایی برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت اجرایی
  • بهداشت و درمان
  • مطالعات بهداشت و درمان
  • مدیریت بهداشت و درمان
رشته های تحصیلی
  • بهداشت و درمان (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت اجرایی برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان

    یک مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی نوعی برنامه ریزی پیشرفته است که برای دانش آموزانی که علاقمند به تحصیل و کار در همان زمان هستند، طراحی شده است. این گزینه آموزشی می تواند راهی عالی برای دانشمندان برای افزایش تجربه و کسب دانش انتقادی در زمینه کسب و کار باشد.

    EMBA در مدیریت بهداشت و درمان چیست؟ مدیریت مراقبت های بهداشتی، مطالعه نظارت و مدیریت سیستم های مرتبط با سلامت، از جمله بیمارستان ها، آزمایشگاه های پزشکی، کلینیک ها، خانه های پرستاری و سایر سازه های مشابه است. این برنامه درجه به طور خاص طراحی شده است تا دانش آموزان را به ابزارهای مدیریت، تکنیک های ارتباطی و مهارت های کسب و کار مورد نیاز برای موفقیت در کار، بودجه و عرضه خدمات مرتبط با مراقبت های بهداشتی اختصاص دهد. کارآموزی در این نوع برنامه ممکن است شامل رفتار سازمانی، رهبری، اخلاق تجاری، بازاریابی بهداشت و درمان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی و غیره باشد.

    محققان در زمینه مدیریت مراقبت های بهداشتی می توانند بسیاری از مهارت های مفیدی را به دست آورند که می تواند برای صنایع مختلف سودمند باشد. بسیاری از کارفرمایان این دانش آموزان را برای داشتن مهارت های ارتباطی قوی، توانایی حل مسئله و معنای تحلیلی پیدا می کنند.

    هزینه کسب EMBA می تواند بسته به طول برنامه و محل دانشگاه ارائه دهنده آن متفاوت باشد. در برخی موارد، کارفرمای دانشجو ممکن است هزینه این درجه را بازپرداخت کند. افراد متقاضی باید برای اطلاعات بیشتر با سرپرستان و دفاتر پذیرش مدرسه صحبت کنند.

    موقعیت های مدیریت سلامت می تواند بسیار سودآور باشد و برآورده شود و انواع مختلفی از عناوین شغلی که فارغ التحصیلان می توانند دنبال کنند وجود دارد. یک دانش آموز ممکن است به عنوان یک مدیر بیمارستان مسئول عملیات صحیح یک بیمارستان مشغول شود. وظایف مشترک عبارتند از بودجه بندی پیچیده، استخدام و انطباق با قانون. سایر موقعیت های بالقوه شامل تحلیلگر مدیریت درآمد، مدیر اجرایی تامین منابع، تحلیلگر سیاست های سلامت، مدیر اطلاعات سلامت و بسیاری دیگر است.

    دانشگاه های سراسر جهان درجه های EMBA را در مدیریت بهداشت و درمان ارائه می کنند. ماهیت این درجه ها اغلب دانشجویان را قادر می سازد تا نزدیک به خانه مطالعه کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.