Keystone logo

18 مدیریت اجرایی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت اجرایی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت اجرایی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

    پس از اخذ مدرک لیسانس، بسیاری از دانشآموزان با هدف تمایل به تحصیل در رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند. برنامه EMBA معمولا تجربه کاری دانشجویی را تجربه می کند و بر آن می افزاید تا دانش خود را در حوزه انتخابی خود انتخاب کند.

    EMBA در مدیریت کسب و کار چیست؟ این برنامه برای تهیه دانش آموزان برای نقش های مدیریتی در دنیای کسب و کار، اغلب دانش آموزان را در زمینه های مختلف مانند استراتژی، نظریه مدیریت و تکنیک های بازاریابی دانش آموزان تخصص می دهد. هر درس معمولا دانش آموزان را در درک بیشتر در مورد اینکه چگونه یک کسب و کار در سطح جهانی عمل می کند و چگونه به حرکت در زمینه حرفه ای با استراتژی های موفق و روش های پیاده سازی را فراهم می کند.

    بسیاری از مهارت ها را می توان در سراسر EMBA در برنامه مدیریت کسب و کار کشت. در حالیکه مهارتهای ارتباطی قوی می توانند به صورت حرفه ای و شخصی مفید باشند، مهارت های رهبری می تواند به دانش آموزان کمک کند تا چشم انداز کارکنان را برجسته کند و در نهایت منجر به پیشرفت شغلی شود. مهارت های تفکر انتقادی ممکن است در دنیای کسب و کار نیز ضروری باشد.

    به طور معمول دانشجویان دو سال طول می کشد تا برنامه EMBA را تکمیل کنند، اما قیمت ها در میان مدارس متفاوت است. هر دانشگاه برنامه ها و هزینه های خود را دارد، بنابراین هزینه ها می توانند به شدت متفاوت باشند.

    داشتن EMBA در مدیریت کسب و کار ممکن است دانش آموزان را برای تعدادی از حرفه های جذاب واجد شرایط. بسیاری از تجربه و دانش خود را برای تبدیل شدن به مدیران کسب و کار یا مدیران اجرایی شرکت های موجود استفاده می کنند، در حالی که دیگر ترجیح می دهند شرکت خود را شروع کنند. بعضی از آنها به عنوان مدیران بازاریابی، تحلیلگران داده یا مشاوران تجاری انتخاب می شوند. کسانی که ترجیح می دهند در بخش مالی کار کنند، گاهی به عنوان مدیران جبران خدمت می کنند. مشاغل به عنوان مدیران پروژه، استخدام شرکت های سازمانی و یا مدیران تبلیغات ممکن است در دسترس باشند.

    با گسترش سریع فناوری، کلاسهای آنلاین بیشتر از همیشه به دست می آیند. کلاس های درسی از راه دور می تواند کمک به دانش آموزان انعطاف پذیری برای تعادل مدرسه با زندگی شخصی خود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.