Keystone logo

12 مدیریت اجرایی برنامه ها که در مطالعات فن آوری 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت اجرایی
  • مطالعات فن آوری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (12)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت اجرایی برنامه ها که در مطالعات فن آوری

    دانش آموزان آینده نگر که قبلا در یک حرفه کاری کار می کنند، می توانند تحصیلات خود را با یک مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی افزایش دهند. این مدرک به منظور تطبیق برنامه کاری تمام وقت، با کلاس هایی که زمان کمتری را می پذیرند و مواد را در سرعت های پیشرفته پوشش می دهند، طراحی شده است و برای دانش آموزان با تجربه کاری قبلی طراحی شده است.

    EMBA در مطالعات فناوری چیست؟ برنامه درسی چنین برنامه ای به طور کلی هدف پیوند کسب و کار و فناوری اطلاعات برای آماده سازی دانش آموزان برای نقش های مدیریتی در محیط شرکتی است که به طور فزاینده ای در فن آوری اطلاعات دخیل است. دوره های آموزشی آکادمیک می توانند با برنامه های کاربردی عملی ترکیب شوند، زیرا شرکت کنندگان با سناریوهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و بحث هایی که نیازمند مهارت های رهبری و تصمیم گیری هستند، شرکت می کنند. یا یک زمینه فنی یا کسب و کار مناسب به برنامه، به عنوان دانش آموزان به طور کلی به سمت تقاطع دو کار می کنند.

    فارغ التحصیلانی که EMBA را در زمینه مطالعات فناوری کسب می کنند، می توانند مهارت های مدیریتی و حل مسئله را برای پیشبرد نقش خود در محيط متمرکز و متمرکز بر فناوری اطلاعات توسعه دهند. برنامه درسی نیز برای ارتقای مهارتهای ارتباطی صوتی، نوشته شده و دیجیتال کار می کند.

    هزینه های مربوط به EMBA در برنامه مطالعات فن آوری متفاوت بر اساس موسسه و جزئیات این برنامه به طور معمول دو ساله است. دانش آموزان باید مدارس مختلفی را که علاقه مند هستند تعیین کنندۀ هزینه ثبت نام و پرداخت هزینه تحصیلی.

    EMBA در مطالعات تکنولوژی فارغ التحصیلان را برای حرفه ای در مدیریت مرتبط با فناوری اطلاعات آماده می کند. مدیران سیستم های اطلاعاتی به مدیریت فناوری اطلاعات یک شرکت، ارزیابی نیازهای کامپیوتری و به دست آوردن سخت افزار و نرم افزار برای رسیدگی به آنها نظارت دارند. یک افسر اطلاعات اصلی می تواند به جای نظارت بر استراتژی های گسترده فناوری اطلاعات و مدیریت پرسنل در بخش. برای شرکت هایی که فن آوری اطلاعات بیشتر به اهداف شرکت اهمیت می دهد و نه تنها از یک ابزار استفاده می شود، ممکن است مدیران پروژه از هماهنگی تلاش های گروهی برای کار سازمان استفاده کنند.

    دانش آموزان مشتاق می توانند برنامه هایی را برای EMBA در مطالعات فناوری در سراسر جهان پیدا کنند؛ برنامه های آنلاین و یادگیری از راه دور به طور خاص این گزینه را برای حرفه ای های تمام وقت فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.