Keystone logo

19 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی که در آمریکا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • آمریکا
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (19)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی

حجم تجارت بین المللی و کسب و کار، افزایش یافته است گسترده، همراه با حرکت ایده ها و پول است که سریعتر و سریعتر سفر به لطف جهانی شدن است. ایالات متحده آمریکا نقش کلیدی در این دنیا کسب و کار در حال رشد سریع دارد. بنابراین با در نظر گرفتن MBA در تجارت بین المللی در ایالات متحده آمریکا خواهد شما را قادر به یادگیری بهترین ها را از بهترین در حالی که شما با دادن دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در به چالش کشیدن جهان جهانی امروز.

MBA در تجارت بین المللی در ایالات متحده آمریکا خطاب اصول اولیه کسب و کار ضروری همراه با مسائل مدیریتی بین المللی است. دانش آموزان اول پس زمینه جامد در استراتژی کسب و کار، اقتصاد، امور مالی، تجزیه و تحلیل سازمانی، مدیریت بازاریابی و یا دریافت کنید.سپس آنها این شانس را به تمرکز علاقه خود را در مناطق مورد نظر خود را مانند سرمایه گذاری خارجی، بازاریابی بین المللی و یا تأثیر جهانی شدن است. MBA در تجارت بین المللی در ایالات متحده آمریکا درجه معتبر است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و بعد از توسط شرکت های مشهور بین المللی به دنبال است.

اگر می خواهید برای افزایش کار خود را در حالی که داشتن یک جهان از فرصت های باز به شما، برای MBA در تجارت بین المللی در ایالات متحده آمریکا اعمال می شود. در گزینه های ذکر شده در زیر نگاه کنید و پیدا کردن یکی از شما می خواهم بهترین!