Keystone logo

15 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در برنامه های اجرایی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات مدیریت
  • برنامه های اجرایی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (15)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در برنامه های اجرایی

    یک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی می تواند درب های حرفه ای خود را باز کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به مدرسه برای کسب مدرک MBA خود، حتی پس از رسیدن به سطوح مدیریت با کارفرمایان کنونی خود، به مدرسه می روند. فارغ التحصیلان برنامه های MBA مهارت هایی را می آموزند که می توانند حرفه های خود را به سطوح جدید ارتقا دهند.

    MBA در برنامه اجرایی چیست؟ این درجه برای کارکنان حرفه ای طراحی شده است که می خواهند پایه کسب و کار خود را تقویت کنند و خود را برای موقعیت های رهبری خود قرار دهند. دانش آموزان می توانند از طریق ترکیبی از فعالیت ها و فعالیت های دوره ای مهارت هایی را که می توانند بلافاصله در سازمان های خود استفاده کنند، توسعه دهند. دانش آموزان می توانند از کلاس ها انتظار دارند که اصول پیشرفته را در مباحث مربوط به مدیریت، مدیریت، امور مالی و بازاریابی پوشش دهند.

    MBA در برنامه اجرایی دانش آموزان به طور کلی در تکنیک های مدیریت کسب و کار به خوبی شناخته شده است. با این حال، با توجه به مهارت های مالی، رهبری و سازمانی که در طول این برنامه به دست آورده اید، فارغ التحصیلان می توانند بهتر امور مالی خود را مدیریت کنند و در جوامع خود رهبران خود شوند و همچنین بتوانند خود را به عنوان متفکران استراتژی برای سازمان های خود قرار دهند.

    هزینه برنامه به موسسه و برنامه های آن بستگی دارد. دانشجویان آینده نگر باید پیش از تصمیم گیری نهایی، همه گزینه های ممکن را بررسی کنند.

    کسب مدرک تحصیلی در برنامه های اجرایی می تواند دانش آموزان را برای موفقیت در نقش های مختلف از سوی رهبری اجرایی در شرکت های بزرگ به سمت مدیریت در سازمان های غیر انتفاعی آماده کند. به طور خاص، فارغ التحصیلان این برنامه ها می توانند در موقعیت هایی مانند مدیر مالی، رئیس عملیات، مدیر کل و مدیر عامل اجرایی شرکت کنند. فارغ التحصیلان این رشته ممکن است فرصت های بیشتری برای مقامات بلند پایه اجرایی و حقوق بالا داشته باشند.

    برنامه های MBA در سراسر جهان ارائه می شود. کلاسها ممکن است به صورت آنلاین و در محوطه دانشگاه، و بسته به برنامه شما، و حتی شما می توانید یک برنامه تمام وقت یا نیمه وقت را انتخاب کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.