Keystone logo

79 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در بهداشت و درمان 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • بهداشت و درمان
رشته های تحصیلی
  • بهداشت و درمان (79)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در بهداشت و درمان

MBA در مدیریت بهداشت و درمان چیست؟ این یک گزینه عالی برای دانش آموزانی که می خواهید به یادگیری مهارت های عملی و رهبری لازم برای تبدیل آینده بهداشت و درمان است. دانش آموزان می توانند پایه و اساس در سمت کسب و کار از صنعت بهداشت و درمان در حالی که آنها یاد بگیرند که چگونه برای رسیدگی به مسائل پیچیده با استفاده از ترکیبی از تفکر انتقادی و تجربه عملی ساخت.

بهداشت و درمان جهانی است و نقش فعالی در جهان ایفا می کند تقریبا در هر جامعه است. بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، و دیگر سازمان های بهداشت و درمان نقطه جهان. بیشتر به وسیله تیمی از متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار ماهر و تحصیل کرده از جمله مدیران، مدیران، و مدیران که همه نقش اساسی در شکل دادن به صنعت بهداشت و درمان بازی را اجرا کنید. MBA در مدیریت بهداشت و درمان خواهد مطالعات انجام شده در مدیریت بیمارستان، ارتقاء سلامت، پژوهش و مدیریت مالی تمرکز می کنند. با بسیاری از دانشگاه ها ارائه درجه سطح بالا در این زمینه، دانش آموزان از گزینه های مختلف را انتخاب کنید.

دانش آموزانی که مدرک پیشرفته در مدیریت بهره بهداشت و درمان تجارب رهبری موثر دنبال در حالی که همچنین یادگیری دانش لازم، درک و مهارت به موفقیت مدیریت هر بخش از صنعت بهداشت و درمان پررونق است. دانش آموختگان از برنامه فوق العاده آماده برای رهبری سازمان و صنایع مختلف که این درست را تشکیل می دهند.

هزینه MBA در مدیریت بهداشت و درمان خواهد شد بسته به دانشگاه ارائه مدرک. دانش آموزان آینده نگر باید به طور کامل تحقیق موسسات مختلف ارائه برنامه، کلاس های ارائه شده، و برنامه درسی در حال مطالعه برای تعیین اینکه آیا هزینه را به اهداف آموزشی خود و برنامه های مالی مناسب است.

فارغ التحصیلان MBA در برنامه مدیریت بهداشت و درمان می توانید انتظار برای به آسانی مواضع پیدا کنید. بهداشت و درمان یکی از صنایع در حال رشد در جهان امروز است و درست است که انتظار می رود برای ادامه رشد سریع آن است.مشاغل در بخش داروسازی به آسانی در دسترس، سازمانهای حفظ سلامت و سازمان های دولتی.

هنوز نگرانم، "MBA در مدیریت بهداشت و درمان چیست؟" منابع موجود برای دانش آموزانی که آماده شود و توسعه صنعت بهداشت و درمان هستند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.