Keystone logo

مخلوط شده مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در رسانه های دیجیتال که در سویس برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • سویس
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • مخلوط شده
رشته های تحصیلی
    آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)علوم طبیعی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

مخلوط شده مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در رسانه های دیجیتال

برنامه های رسانه های دیجیتال ممکن است ایده آل برای افرادی که لذت بردن از کار با تکنولوژی برای ایجاد محتوای سرگرمی های دیجیتال. به عنوان بخشی از برنامه های رسانه های دیجیتال خود، دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه به استفاده از برنامه های کامپیوتری پیشرفته، چگونه به برنامه نرم افزار کامپیوتر و نحوه استفاده از محتوای دیجیتالی به عنوان یک ابزار بازاریابی است.

سوئیس (به آلمانی: Schweiz به، فرانسوی: سوئیس، ایتالیا: Svizzera، Romansch:. Svizra سوئیس تا به برخی از دانشگاههای مشهور جهان مانند ETH در زوریخ، EPFL در لوزان، IHEID در ژنو، دانشگاه لوزان و یا دانشگاه سنت گالن. به خاطر داشته باشید، این ها 'بسیار بهتر را به زبان محلی صحبت می کنند، بنابراین اگر شما می توانید تی ' صحبت یا فرانسوی، آلمانی و یا ایتالیایی، بهتر است برای یک دوره زبان به اول است.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) یک درجه تحصیلی حرفه ای است و به افرادی اعطا می شود که در رشته مدیریت بازرگانی در یک مدرسه بازرگانی تحصیل نموده اند. در این رشته اشکال مختلف تحلیل ها و استراتژی ها از جمله گردانندگی امور، بازاریابی، امور مالی و حسابداری تحت پوشش قرار می گیرد.

یادگیری ترکیبی، رسانه های دیجیتال و آنلاین را با یادگیری حضوری سنتی ترکیب می کند. این به معلمان اجازه می دهد تا از انواع روش ها و فناوری های آموزشی برای سفارشی سازی یادگیری برای هر دانش آموز استفاده کنند. یادگیری ترکیبی را می توان به اشکال مختلف استفاده کرد، از دوره های کاملا آنلاین گرفته تا دوره های ترکیبی که دانش آموزان هم در کلاس فیزیکی و هم به صورت آنلاین یاد می گیرند.