Keystone logo

18 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی

دریافت مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی می تواند درها را به بسیاری از فرصت های شغلی هیجان انگیز باز کنید. MBAS دانش آموزان ارائه انواع تمرکز دارد که در نهایت می تواند به یک حرفه پر سود و انجام شود. علاوه بر مناطق تخصصی مطالعه، ترم به طور کلی شامل حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی، و بسیاری از جنبه های دیگر از مدیریت کسب و کار.

برای کسانی که به دنبال برای ادامه تحصیل خود، "MBA در رسانه چیست؟" می تواند یک سوال بزرگ برای پرسیدن. MBA با تمرکز بر مطالعات رسانه دانش آموزان ارائه می دهد توانایی برای تبدیل شدن به خوبی آشنا در بسیاری از جنبه های کسب و کار در صنعت، از مدیریت به تولید و همه چیز را در میان. مناطق دانشگاهی بیشتر از مطالعه شامل اثر آن بر فرهنگ در بزرگ، مطالعه متوسط ​​در حال ظهور، و پیامدهای اخلاقی به عنوان کل.

دریافت MBA یکی در رسانه ها می توانند مزایای بسیاری را به دانش آموزان ارائه دهد.کسانی که به دنبال دیدن دنیا خواهد فرصت های زیادی هیجان انگیز در تعدادی از مکان های پیدا کردن. به دنبال این مطالعات همچنین می توانید یک حرفه ای به سرعت گام و به چالش کشیدن که در آن خلاقیت شخصی تاکید شده است ارائه دهد.

همانطور که با دیگر انواع مدارک تحصیلی، هزینه های کمک درسی برای این رشته می تواند تا حد زیادی متفاوت است. محل که در آن درجه به دست آورده است، و همچنین به عنوان منطقه خاص از تمرکز، می تواند هزینه نهایی برای شهریه تعیین می کند. به عنوان مثال، موسسات معتبر تر ممکن است هزینه بالاتر از شهریه از انواع دیگر مدارس متحمل می شوند.

برای کسانی که علاقه مند در آموزش و پرورش در مطالعات رسانه، بسیاری از فرصتهای شغلی هیجان انگیز در انتظار. کسانی که متخصص در بازاریابی و تبلیغات می تواند مدیریت هیجان انگیز لذت می برند، در حالی که دیگران ممکن است موقعیت در سطح اجرایی در صنعت تلویزیون / رادیو دنبال کنند. دیگر فرصت های شغلی شامل نمایندگی مشهور بالا ردیف، و همچنین به عنوان شغل در زمینه رو به رشد بخش اجتماعی است.

MBA در رسانه چیست؟با پاسخ دادن به این سوال، بسیاری از دانش آموزان خود را در سریع به موفقیت پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.