Keystone logo

پاره وقت مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مالیه و بانکداری که در بحرین برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • پاره وقت
رشته های تحصیلی
    آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)علوم طبیعی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

پاره وقت مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مالیه و بانکداری

دانش آموزان علاقه مند به یادگیری در مورد توابع از نظم و انضباط صنعت مالی ممکن است بخواهید به کلاس در امور مالی و بانکی. برنامه درسی ابزارهای فکری و مهارت های تحلیلی که اجازه می دهد دانش آموزان به حل مسائل پیچیده در بخش مالی می سازد.

بحرین توانسته است به عنوان سمبل نظام آموزش و پرورش همان مانند اروپا به بهبود کیفیت آموزش عالی در میان دانش آموزان در این کشور است. آنها همچنین برنامه های مبادله آموزش با دانش آموزان دیگر در جهان داشته باشد. این موسسات دانشگاهی خود را قادر به ارائه آموزش در سطح بین المللی پذیرفته شده است.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) یک درجه تحصیلی حرفه ای است و به افرادی اعطا می شود که در رشته مدیریت بازرگانی در یک مدرسه بازرگانی تحصیل نموده اند. در این رشته اشکال مختلف تحلیل ها و استراتژی ها از جمله گردانندگی امور، بازاریابی، امور مالی و حسابداری تحت پوشش قرار می گیرد.

یادگیری پاره وقت به فرد امکان می دهد حتی اگر نتواند به صورت تمام وقت به مدرسه برود، مدرک یا مدرک تحصیلی دریافت کند. فرد می تواند با سرعت خودش یاد بگیرد و به تدریج امتیازهایی را جمع کند که برای یک مدرک نهایی به حساب می آید.