Keystone logo

1 مخلوط شده مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مدیریت بازرگانی بین الملل که در مکزیکوسیتی, مکزیک برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت بازرگانی بین الملل
  • مخلوط شده
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مخلوط شده مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مدیریت بازرگانی بین الملل

    مکزیک ایالت سیستم مدرسه معروف و بزرگ پس از مکزیکو سیتی. دانشگاه بزرگ، دانشگاه Autónoma دل استادودمکزیکو، ارائه می دهد تعداد گسترده ای از دوره به دانش آموزان محلی و خارج از کشور. این یک مکان ایده آل برای آموزش و پرورش به ویژه برای کسانی که نیاز به گزینه های بسیاری در زمینه های مختلف از مطالعه است.

    مدیریت کسب و کار بین المللی شامل کمک به شرکت های یاد بگیرند که چگونه به سازماندهی و مدیریت پرسنل و عملیات خود را به منظور دستیابی به اهداف خاص. دانش آموزان در این برنامه های آموزشی می توانند یاد بگیرند تا در چشم انداز بین المللی در حالی که کاوش موضوعات کسب و کار مانند حسابداری، بازاریابی، و رهبری است.

    مکزیک یکی از کشورهای توریستی محبوب ترین در این سیاره است. در این کشور هر دو مناطق گرمسیری و معتدل دادن دانش آموزان بهترین زمان در اینجا. اگر شما مایل به مطالعه برای دوره خود را در دانشگاه ملی خودمختار مکزیک، از آن خواهد شد زندگی درخشان با سرگرمی های زیادی را در این کشور نیز هست.

    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) یک درجه تحصیلی حرفه ای است و به افرادی اعطا می شود که در رشته مدیریت بازرگانی در یک مدرسه بازرگانی تحصیل نموده اند. در این رشته اشکال مختلف تحلیل ها و استراتژی ها از جمله گردانندگی امور، بازاریابی، امور مالی و حسابداری تحت پوشش قرار می گیرد.

    یادگیری ترکیبی، رسانه های دیجیتال و آنلاین را با یادگیری حضوری سنتی ترکیب می کند. این به معلمان اجازه می دهد تا از انواع روش ها و فناوری های آموزشی برای سفارشی سازی یادگیری برای هر دانش آموز استفاده کنند. یادگیری ترکیبی را می توان به اشکال مختلف استفاده کرد، از دوره های کاملا آنلاین گرفته تا دوره های ترکیبی که دانش آموزان هم در کلاس فیزیکی و هم به صورت آنلاین یاد می گیرند.