Keystone logo

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات حقوقی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل

مدرک کارشناسی مدیریت (MBA) یک مسیر آموزشی محبوب برای دانشجویانی است که علاقه مند به دنبال پیشرفت حرفه ای در کسب و کار هستند. این برنامه ها اغلب نیاز به دو یا سه سال تحقیق فشرده دارند و می توانند منجر به کسب و کارهای متنوع و سودآور شوند.

MBA در حقوق بین الملل چیست؟ این زمینه مطالعات بر روی شیوه های مدیریتی و قوانین فشرده در پشت عملکرد همه عملیات بین المللی بی نظیر تمرکز دارد. مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه ممکن است شامل دوره های مربوط به سازمان، مدیریت، ارتباطات، حقوق بشر، قانون کسب و کار و دولت باشد. بسیاری از برنامه ها نیاز به دانش آموزان دارند تا مدرک کارشناسی را در کسب و کار، قانون و یا موضوع مربوطه به پایان برسانند.

محققان حقوق بین الملل اغلب یاد می گیرند چگونه با افراد مختلف متفاوت ارتباط برقرار کنند. این مهارت در بسیاری از تنظیمات حرفه ای یا شخصی سودمند است. چنین افرادی نیز می توانند پس از کسب این نوع مدرک، سازمان یافته تر و دقیقتر شوند.

هزینه کسب MBA می تواند در کشورهای مختلف و انواع مؤسسات آموزشی متفاوت باشد و دانشگاه های خصوصی اغلب دارای نرخ تحصیلات بالاتر از کالج های عمومی هستند. بسیاری از آنها از طریق کمک های مالی، برنامه های تحصیلی و بورس تحصیلی برای مدرسه پرداخت کرده اند.

فرصت های شغلی در حقوق بین الملل می تواند بر صنایع متعدد، از جمله بخش های عمومی و خصوصی، گسترش یابد. بسیاری از دانشآموزانی که با این زمینه آموزشی مشغول به فعالیت هستند در سازمان های دولتی به عنوان وکلا و سیاستگذاران شرکت می کنند. فارغ التحصیلان برای سازمان هایی از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و سازمان عفو ​​بین الملل کار می کنند. دیگر موقعیت های قانون مانند مدیران بازاریابی و تسهیل کننده های تجارت ممکن است در شرکت های خصوصی یا شرکت های بین المللی یافت شود.

یک مدرک کارشناسی ارشد در حقوق بین الملل ممکن است از یکی از دانشگاه های موجود در سراسر جهان به دست آید. تحصیل در خارج از کشور ممکن است برای این حوزه تحصیلی سودمند باشد یا شما می توانید تحصیل در خانه را با دوره های آنلاین یا برنامه های نیمه وقت مطالعه کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.