Keystone logo

30 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
  • کسب و کار جهانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (30)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی

مدرک کارشناسی ارشد مدرک کارشناسی ارشد است که به منظور آموزش دانشجویان برای رهبری و نقش های مدیریتی در کسب و کار در نظر گرفته شده است. یک MBA به فارغ التحصیلان می دهد که در آن به طور فزاینده ای تبدیل به یک بازار کار رقابتی می شود.

MBA در کسب و کار جهانی چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات دیجیتال، شرکت ها درک اهمیت یک رویکرد جهانی را در زمینه کسب و کار به ارمغان می آورند. دانشجویان در برنامه درسی عمومی با یک مدرک کارشناسی ارشد سنتی در مدیریت کسب و کار همراه با دوره های آموزشی مانند منابع انسانی بین المللی و ارتباطات بین فرهنگی آموزش دیده اند. این برنامه دانشجویان را با دانش لازم برای هدایت مدیریت پیچیده و سوالات بازاریابی در سطح بین المللی سوق می دهد.

دانشجویانی که در این برنامه MBA را کسب می کنند، می توانند با مجموعه مهارت های پیشرفته ای که به موفقیت در اقتصاد جهانی امروز تبدیل شده اند، فارغ التحصیل شوند. مهارتهای ارتباطی میان فرهنگی، حساسیت اجتماعی / فرهنگی و تفکر انطباقی، بعضی از آموزه های برنامه درسی بین المللی کسب و کار است.

هزینه های MBA برای کسب و کار جهانی متفاوت است و با ترکیب چندین عامل تعیین می شود. آیا برنامه تحصیلی آنلاین یا در کلاس سنتی آجر و ملات ارائه می شود؟ چه مدت طول می کشد که برنامه برای تکمیل، و در کجا دانشگاه واقع شده است؟

با توجه به اینکه تکنولوژی همچنان جهان را کاهش می دهد، بازار کار برای فارغ التحصیلان MBA در برنامه کسب و کار جهانی ادامه می یابد. موقعیت های رهبری معمول برای فارغ التحصیلان شامل نقش مدیران زنجیره تامین، مدیران محصول جهانی، مدیران فروش، مدیران کسب و کار و معاونان رئیس جمهور است. همه این مشاغل نیاز به دانستن اصول کسب و کار عمومی در کنار مهارت های ارائه شده توسط تمرکز بر اقتصاد جهانی است.

هنگام انتخاب دانشگاه برای پیگیری MBA در کسب و کار جهانی، دانشجویان باید عوامل مختلفی از جمله محل، مدت زمان برنامه و ساختار آنلاین یا کلاس درس سنتی را در نظر بگیرند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.