Keystone logo

3 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار در آسیا 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
  • کسب و کار در آسیا
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار در آسیا

    کارشناسی ارشد مدیریت امور مالی یک گام بزرگ برای هر حرفه ای است و معمولا دو سال طول می کشد تا به پایان برسد. این درجه عمق روش های کسب و کار را بررسی می کند و به فارغ التحصیلان کمک می کند درک عمیق تر از بخش خصوصی را درک کنند.

    MBA در کسب و کار آسیایی چیست؟ این برنامه معمولا بر اساس ترکیبی از رشته های تجاری و تمرکز فرهنگی آسیایی است. این دوره آموزشی شامل ماژول هایی است که دانش آموزان را با دیدگاه های منحصر به فرد در مدیریت و عملکرد کسب و کار ارائه می دهد. دانش آموزان ممکن است خواسته شوند که دانش خود را در مورد کسب و کار در یک اقتصاد جهانی قرار دهند. اغلب فرصت هایی برای انتخاب دوره های انتخابی برای سفارشی کردن اهداف شغلی فرد وجود دارد. قبل از نوشتن پایاننامه کارشناسی، دانش آموزان در شرکت ها، مشاوره شغلی، و سخنرانی مهمان شرکت می کنند. بالاتر از همه، دانش آموزان از فرهنگ های جهان و موضوع مربوط به آسیا قدردانی می کنند.

    دانش آموزانی که فارغ التحصیل MBA در کسب و کار آسیایی کسب مهارت های ارزشمندی مرتبط با مدیریت کسب و کار، استراتژی کسب و کار و بازاریابی. همه این ها دارایی های عالی برای کسانی است که به دنبال به سرعت صعود از نردبان شرکت می کنند.

    یک درجه از این اندازه ممکن است گران باشد، اما لازم نیست که آن را به همه دانشجویان دانشگاه اعمال کنید. مقدار سالم تحقیق برای تعیین برنامه مناسب برای آنها اهمیت دارد.

    مشاغل تجاری آسیا، مانند هر راه کسب و کار، می توانند بسیار رقابتی باشند. به همین دلیل است که MBA در دستیابی به موقعیت های آرزو مانند مشاوران، مدیران مالی و بازاریابی و کارآفرینان حیاتی است. خوشبختانه دانشجویانی که دارای MBA هستند در رقابت قرار دارند و فارغ التحصیلان باید بتوانند شغل را راحت تر از همتایان غیر MBA خود پیدا کنند.

    اگر مکتب مرسوم فرصتی برای کسب MBA نباشد، کاندیداها باید گزینه های آنلاین را در نظر بگیرند، که می تواند برای افراد با برنامه های انعطاف پذیر مناسب باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.