Keystone logo

1 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار لوکس 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار لوکس
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار لوکس

      هنگامی که آن را برای دستیابی به موفقیت در دنیای کسب و کار می آید، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی می تواند اولین گام برای تحقق آرمان های حرفه ای نهایی یکی است. درجه MBA دانش آموزان پایه و اساس یک حرفه ای بسیار انجام و پر سود فراهم می کند. ترم در زمینه های تخصصی کسب و کار، و همچنین به عنوان مطالعات کلی تر مانند امور مالی، بازاریابی، منابع انسانی و تمرکز دارد.

      شما ممکن است تعجب "MBA در لوکس کسب و کار چیست؟" این مطالعات از ویژگی های تمام زمینه های لوکس، از دانش صمیمی از شراب خوب و ارواح، به مطالعات که در چیزهایی مانند لوازم آرایشی و دیگر اقلام بالا پایان تمرکز می کنند. دیگر تمرکز شامل مدیریت نام تجاری لوکس، مد و طراحی و مدیریت هتل ها و دیگر املاک و مستغلات. برای کسانی که علاقه مند در مدیریت یک کسب و کار لوکس، از جمله ترم به ایجاد یک بنیاد صدا بسیار مهم است.

      بسیاری از مواضع در زمینه لوکس تمایل به کاملا پر سود، که به شاگردان توانایی امرار معاش بزرگ به زودی پس از فارغ التحصیلی. این مواضع موجود در بسیاری از مکان های مختلف در سراسر جهان هستند. این اجازه می دهد تا دانش آموزان به سفر گسترده در تعقیب یک حرفه پاداش.

      در بسیاری از موارد، هزینه شهریه کل برای MBA وابسته به تمرکز مطالعات، و همچنین به عنوان منطقه که در آن مدرسه واقع شده است. به عنوان مثال، مطالعه برای درجه در یک مدرسه معتبر بین المللی ممکن است هزینه کمی بیشتر از درجه به دست آمده در کالج های دولتی.

      دانش آموختگان از برنامه های MBA در کسب و کار لوکس متمرکز می تواند طیف وسیعی از مشاغل هیجان انگیز دنبال کنند.فقط چند عبارتند از مواضع با مد بالا مشخصات علامت های تجاری، انجام خدمات دربان در هتل مشهور جهان، موقعیت با شرکت های بازاریابی عالی رتبه اختصاص داده شده به نام تجاری اقلام لوکس، علاوه بر بسیاری دیگر از مسیرهای شغلی هیجان انگیز است. در اغلب موارد، تمرکز حرفه ای در ارائه مشتریان با بهترین خدمات و یا محصول که پول می تواند خرید است. این مستلزم دانش سخت از منطقه مورد مطالعه.

      برای کسانی که درخواست "MBA در لوکس کسب و کار چیست؟" آموزش و پرورش سمت راست اولین قدم به سوی دستیابی به موفقیت در زمینه های لوکس است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.