Keystone logo

MBA پاره وقت برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان 2024

فیلترها

فیلترها

  • MBA پاره وقت
  • بهداشت و درمان
رشته های تحصیلی
    آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)علوم طبیعی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

MBA پاره وقت برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان

برای هر کسی که به دنبال شغل خود می رود، یک برنامه MBA نیمه وقت می تواند یک قدم به جلو حرکت کند. این برنامه های نیمه وقت کارکنان حرفه ای را قادر می سازد تا دوره های مربوط به کار روزانه خود را در پی گرفتن درجه پیشرفته مرتبط با کسب و کار به کار گیرند.

متقاضیان آینده ممکن است بدانند که مدرک تحصیلی در مدرک بهداشتی چیست؟ مدرک کارشناسی ارشد مديريت سلامت معمولا مدرک پیشرفته ای است که متشکل از زمینه های کسب و کار و مراقبت های بهداشتی، آمادگی فارغ التحصیلان برای کار در سازمان های مراقبت های بهداشتی است. دوره های مشترک برای این حوزه مطالعه عبارتند از: اقتصاد برای کسب و کار، قانون کسب و کار، فناوری اطلاعات سلامت، مدیریت سلامت، رفتار انسان در سازمان ها و مدیریت عملیات و تکنولوژی.

مدرک کارشناسی نیمه وقت در مدیریت سلامت اغلب فارغ التحصیلان را با تعدادی از مهارت های مفید، از جمله مدیریت مالی، به عهده می گیرد. مهارت هایی مانند مدیریت برنامه و حل مسائل نه تنها در حرفه های مراقبت های بهداشتی، بلکه در زمینه های حرفه ای در همه بخش ها مفید است.

هزینه یک مدرک کارشناسی نیمه وقت می تواند بسته به تعدادی از عوامل، از جمله مؤسسه خاص و طول دوره تحصیل، متفاوت باشد. قبل از درخواست باید مدارس و برنامه های پژوهشی را پیش بینی نمایند تا اطمینان حاصل شود که مالی مناسب باشد.

فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی نیمه وقت در مدیریت بهداشت و درمان معمولا مهارت های لازم را برای برتری در تعدادی از نقش ها در داخل و خارج از سازمان های مراقبت های بهداشتی دارند. فارغ التحصیلان ممکن است به صلاحیت مدیران مراقبت های بهداشتی، مدیر کلینیک، مدیر برنامه، افسر عملیاتی، افسر اجرایی و مدیر خدمات بهداشتی مناسب باشند. مهارت های به دست آمده می تواند در سازمان های بیمه، سازمان های دولتی، و تجهیزات پزشکی، و همچنین شرکت های مشاوره ای و سایر مشاغل مفید باشد.

دانشجویان آینده نگر که بخواهند دوره کارشناسی MBA را بخشی بدست آورند می توانند برنامه های سراسر جهان را پیدا کنند. اگر دانشجویان یک برنامه پر مشغله داشته باشند، برنامه های آنلاین می توانند به آنها کمک کنند تا برنامه گواهی خود را در زمان خود کامل کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.