Keystone logo

MBA پاره وقت برنامه ها که در مدیریت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • MBA پاره وقت
  • مطالعات مدیریت
  • مدیریت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

MBA پاره وقت برنامه ها که در مدیریت بین الملل

یک مدرک کارشناسی نیمه وقت راهی است برای کسب مدرک پیشرفته بدون اینکه زمان زیادی را از کار فعلی خود صرف کنید. اگر تمایلی به اتمام برنامه نداشته باشید، این گزینه می تواند گزینه خوبی برای گسترش زمان و پول شما باشد.

مدرک MBA در مدرک بین المللی چیست؟ این برنامه به طور معمول بر روی اینکه چگونه کسب و کارها میتوانند خود را در یک بازار جهانی اداره کنند، با در نظر گرفتن رابطه محلی، تمرکز می کنند. بعضی از برنامه ها نیاز به مدرک لیسانس دارند، اما بعضی دیگر نیاز به چند سال تجربه کاری دارند. دوره هایی که ممکن است شامل ارتباط بین فرهنگی، مدیریت منابع مالی، امور مالی شرکت ها، روش های کمی و مدیریت نوآوری باشد. شما همچنین می توانید بر روی یک منطقه خاص خاص مانند اروپا یا آسیا تمرکز کنید.

مهارت های متعدد شما ممکن است در طول این برنامه درجه، از جمله مدیریت زمان، رهبری و ارتباط برقرار کنید. مدیریت زمان شما می تواند فعالیت های روزمره خود را کارآمدتر کند، در حالیکه ارتباطات و رهبری می تواند به تنظیمات اجتماعی اطمینان حاصل کند.

کار کردن در دوره زمانی، به دلیل خرید کتاب های کم و ثبت نام برای کلاس های کمتر، هزینه کمتر هر ترم است، اما هر مدرسه نیاز به هزینه های متفاوت دارد. برای تعیین چقدر پولی که لازم دارید، باید هزینه سفر را برای هر کلاس که نمیتوانید آنلاین آن را انتخاب کنید، در نظر بگیرید.

یک برنامه مدیریت بین المللی می تواند شما را برای کارهای مختلف آماده کند. برخی از عناوین شغلی که به دنبال آن هستند عبارتند از تحلیلگر مالی، متخصص تجارت و افسر خدمات خارجی. شرکت هایی که فارغ التحصیلان MBA را استخدام می کنند شرکت های سهامی، بانک ها و سایر موسسات مالی هستند. با توجه به تمرکز بین المللی، امکان یافتن کار در تقریبا هر کشور وجود دارد.

به عنوان یک موضوع بین المللی، برنامه های MBA در مدیریت بین المللی را می توان در سراسر جهان یافت. با بسیاری از مدارس که گزینه های آنلاین را ارائه می دهند، زمان را برای تعیین بهترین شیوه زندگی خود انتخاب کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.